måndag 11 juli 2011

Underbara stuga!

Kan man begära mer än detta? Jag mår äntligen bra, och när jag inte gjorde det så var det helt enkelt mitt eget fel.. Eller så var det maten .. Mest troligt var det självförvållat ;) Men faktum är att Gary esten bjuder sällan mig på misslyckade lördagar vilket tyvärr resulterar i en ångestfull söndag.. och ett återkommande löfte om -aldrig mer.. Aldrig mer..alkohol... Usch!!!
Nu rekrierar jag mig själv uppe hos mor och far i stugan.. Lugnet, värmen, maten, allt är så underbart!! barnen so en nu, päronen också för den delen.. Endast to.. Jag är vaken!!!

Ett gigantiskt åskmoln huserar på nordvästra delen av himlen medans solens nu rosa skimmer tonar ut i den västras delen vilket resulterade i en magisk syns med ett kraftfullt lila rått sken över hela världen..

Älskade lilla C ligger och små snarkar och är allmänt super söt!!! Tiden går så fort, snart är han 3månader.. Vill stoppa tiden!!! T sover under protest, då hon ABSOLUT inte var trött.. Somnade på två röda..

Maken saknas dock.. Men han kan nog behöva lite semester efter att passat upp på mig hela söndagen och gjort diverse hjälten satser under lördag och tiiiiiiidig söndag.. Älskade L.. Hur hade jag överlevt utan dig!!!

I dag har mamma och jag varit med barnen på loppis.. Hittade endast en liten vacker (läs fasansfull) porslins tjej med månaden juli skrivet i snirklig stil på klänningen.. Ett MÅSTE HA för lilltårs!!

Nu ska jag passa på att lägga mig i tid så jag kanske hittar tillbaka till mitt eget liv i morgon!!! Två barn och två föräldrar med för den delen kräver lite extra tålamod ;)
Sov gott vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar