söndag 11 mars 2012

Kreativa Kerstin ;)

Jag har hittat en rolig sysselsättning.. jag syr mössor och haklappar för brinnande livet.. nu är dock tyget sluuuuut :( så jag väntar mer efter en beställning. Har fått en massa beställningar på mössor och det är ju alltid kul ;) då har jag ju valt snyggt tyg och syr hyfsat iaf ;)


Visst blev "prototypen" fin? Jag är super nöjd.. så det kommer att bli fler ;)
Försöker hitta fler "lagomtlätta" projekt att ta mig an.. Men just nu har jag inga ideer.. Förslag mottages gärna!! :)

Nu ni.. ska jag sätta mig ner på golvet och köra bilbana med min son..
Kram på er!!

6 kommentarer:

  1. Men vad FINA! Vad duktig du är! Skulle gärna vilja beställa en mössa till Lisa om det går för sig...

    Kram på dej!!

    SvaraRadera
  2. Tack Catharina! JA :) jag syr gärna en mössa till Lillalilla Lisa ;) Mät henne runt huvudet och återkom med mått och färg, ca-pris max en hundring, kan bli billigare beroende på tygåtgång. Behöver Pippi, Tommy och Jannicke nån? ;) Underbara unge!!

    SvaraRadera
  3. 51 cm! Rosa tack! :-) o Pippi o co blir utan den här gången ;-)

    SvaraRadera
  4. Wow!!!!!!!!! Du är grym. Jag vill också beställa !!!! Kjam

    SvaraRadera
  5. Självklart får du beställa Erika, vilket mått.. eller så liten som möjligt ;) <3 Vilken färg? Kram bästa frk Swan.. Förresten vill du kan jag försöka ha med den till fjällen?

    SvaraRadera
  6. Lite seg att svara ;) JIbbadiii.Helst så liten som möjligt i turkost om det är möjligt, ingen brådska ;)) En haklapp också , gärna den också med stjärnor i pojkfärg ;) Kram till finaste familjen!

    SvaraRadera