tisdag 17 april 2012

Inget är för evigt!!

Efter många år av funderingar så har jag fått ett svar.. En vetskap som skrämmer skiten ur mig.. EN gammal skidåkar tjej som jag brukade tävla mot har lämnat in handduken för gott. I helgen dog hon efter ett återfall av cancer.. Att vi små tjejer skulle få så korta liv var det nog ingen som trodde då.. Och nu väcks man brutalt upp ur sin invaggade trygghet om att inget kan störa vårt familjeliv.. eller om jag ska vara ärlig så får mina värsta fasors eldar bara mer bränsle.. för det är det där jag är mest rädd för.. att nån jävla sketen cancer ska flytta in hos oss...

MÅr illa av den ångest som väcks när man läser och inser att vi, du och jag inte är odödliga..

KRam alla älskade och uppskattade vänner.. jag kanske inte är bra på att säga det men jag älskar livet, jag älskar min familj och jag tycker så ofantligt mycket om många av er där ute!! Jag har många vänner och många bekanta som jag håller mycket av som jag inte säger det till!!
Det ska jag ändra på!!! Jag ska börja värdera smått och jag ska börja visa mer hur mycket jag värdesätter er alla!!!

3 kommentarer:

  1. Kram själv, du är en viktig del av mitt oavsett om vi träffas eller inte =)

    SvaraRadera
  2. Tack Vännen! Precis som du så uppskattar jag dig min vän! Du har ställt upp i vått och tårt!! ÄR grymt tacksam över att eltejpen förde oss samman.. eller din man och mig för att sen föra dig och mig samman ;) Kram Ladyn!

    SvaraRadera
  3. Hanna.
    Du är en pärla att ha som vän och trots att vi inte ses ofta så är du en högst närvarande person i mitt liv.
    Älskar dig! Puss från GBC
    PS. Ska vi inte ta och ses snart? ;) DS.

    SvaraRadera