onsdag 25 april 2012

Vissling som förtäckt sång?

Hej vänner, idag slog det mig..
Varje gång jag kliver ur bilen ute på parkeringen innan jag ska jobba så sjunger jag på något.. Oftast sista spelade låten på radion..Bra eller dålig spelar föga roll..

När jag sen kommer in genom första dörren så måste jag transportera mig genom några olika korridorer innan jag kliver innan för "vår" dörr här på kassan..
Jag har insett att jag alltid övergår till att börja vissla när jag rycker upp första dörren.. Tänk vad pinsamt å bli påkommen att gå och sjunga eller nynna.. Att vissla känns ju sjuk oskyldigt ;)
Låter mest troligt lika illa om inte värre :D
Ja det var vad jag kom på i morse..

Nu i eftermiddag slog det mig att jag på samma sätt fiser ljudligt i hemmets tysta/stökiga vrå.. men hur tror ni jag gör på jobbet?? Jag tar som så många andra den toan som är längst bort ifrån passagen och jag passar mig för att trumpeta med bakdelen.. Ursch fy och gud så pinsamt om nån skulle höra att jag JAG är som alla andra.. Att även jag luftar gascentralen på stilla sittande luft.. som en vänlig själ lärt mig att det heter :)

Så Brakskit och trudelutt på er vänner oh njut av att vara ohämmad en dag.. (ni får säkert chansen att förklara er och ev be om ursäkt i morgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar