torsdag 27 september 2012

Lediga torsdagen

Hade lagomt nog valt att lägga in två dagar spontan semester dagar.
Dock så swischade första dagen iväg tillsammans med sömnad av ett gäng beställda mössor.. maskinen sinkade mig med att krångla.. EN tripp in till stans enda reperatör satte sen eld i häcken på mig då det vips försvann två timmar på resa och lagning.. (Tur som en tok att hon kunde fixa det på stört!!)
Sen tog jag hjälp av mamma med att snickar ihop några andra projekt!
Det är jätteroligt att det rullar in beställningar, funderar på att skaffa mig en Fskattsedel men ännu så länge klarar jag mig utan och bara dra det som hobby men det börjar kännas som om det skulle kunna underlätta för mig om jag kom åt leverantörer och fick handla som företag.. Kanske formexmässa ;) till våren :)
Har hittat en saftig ide om hur jag ska leva mitt liv i min framtid.. MEN först ska jag vinna på lotto eller ja.. ärva en stor hög med pengar från någon okänd.. föga troliga båda.. coh nu börjar drömmen att göra lite ont, eller rättare sagt jag har nåt till slutsatsen att det är överhuvudtaget inte realistiskt att jag någonsin kommer att nå till mitt dröm jobb.. Jag kan mycket, älskar att variera mitt skapande..tycker om människor, vill ha feedback, vill få driva med mig själv, utveckla och skapa mina drömmar på RIKTIGT.. Så om någon går och bär på den där stoooooooooooora lottovinsten och inte har någon användning för den.. hör av dig till mig..!!
Photo: Sa jag att jag har semester idag? http://instagr.am/p/QEwk8GGjlw/
Så än så länge så får jag skissa, sy och snickra på min dröm!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar