tisdag 8 juni 2010

Födelsedag med goda vänner, krattat matjord och en hel hög med underbara ungar som (håll i hatten) lekte sööveränt bra ihop.. Sammanfattning av helgen som gått..
Men hörrni det har väl gått fler helger sen sist?!
Vickans möhippa är överstökad, underhållande med sång, pinsamheter, lurerier, takvandring och strippan... ollala...
Nu fokuserar jag på att få tiden att stå still på ena sidan timmvisaren och att den ska rusa iväg på den andra..
Logiskt?!
Min bästaste Helena ska sluta på jobbe.. IMORGON.. så ofattbart trist.. Suckar DJUUUUUPt!
Och snart har jag semester.. så förklaringen är att jag vill att tiden ska stanna i morgon och rulla på i samma veva så att jag utan att behöva anstränga mig får semester inom räckhåll!!
Iof behöver man kanske inte semester i denna kyla och pissstril!

Efter att ha knäckt mig själv i helgen med all jord så pustade jag ut för en sekund och gladde mig åt att det kommer en ny etapp matjord.. haha nästa år.. trodde jag i alla fall.. Maken ringde i dag och sandade hela min dag med upplysningen om att han beställt TVÅ lass matjord till.. det var tydligen liiiiiika bra att göra Aaaaaallt på samma gång.. satan i gatan.. så då fällde jag en tår och rev mitt hår och skyllde på hormoner.. men sanningen var den  att det var min mans hår jag ville lugga..Haha men han har inget!!
SÅ nu ser jag alltså fram emot att jag ska kratta skotta och kasta ut ytterligare nån kubik brundynga!! Japp!!

Nu ni.. leverans av foton, säng gång och ett härligt varmt och mjukt täcke över min trötta kropp!! Säg go natt frun.. GO natt!! på återseende ... ringer dig i morgon N.H!

1 kommentar: