onsdag 30 juni 2010

underbara semester!!

Jag har en lista, jag är en listmänniska! Jag skriver ner vad jag måste göra och sen uppnår jag en härlig känsla när jag får styka någon av punkterna!! I dag har det blivit tomt på min vecko lista på så när som två små punkter..Så nu känner jag att jag har möjlighet att bara mysa..

Solen har verkligen fått igång mig i dag, liten har badat i poolen och skottkärror med matjord har formligen skrikit av skräck när jag sprungit ut dom bruna högarna! Mormor och morfar har varit lika effektiva och T har visat sig från bästa bästa sida, hjärtekrossande för en mamma som lovar och lovar att leka med liten.. MEn som inte har ro att ägna sig den tiden..
i morgon ska jag dra med mig T på loppis och annat spännande.. få se om vi hittar ngt! Det ska regna så vad ska man annars göra ;)

NU ni.. ska frun lägga huvudet på kudden, tjuva en puss av bästa maken och hålla tummarna för att underbaraste lilla T sover hela natten i sin säng.. för det innebär att jag sover hela natten i min säng :) Och det är aldrig fel! Att få sova en hel natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar