torsdag 20 maj 2010

härliga vilda brudar från Liiiiden!

Blev ju bjuden på en tjejfest i skogarna intill Liden. Härliga härliga underbara vänner och nya vänner som nu fått sig ett ansikte och en ny bekantskap! Alltid spännande och träffa nya människor, speciellt dom som är lättsamma och underhållande!
Vi åt, skålade, lekte, bastade plågade i oss i sjön.. Jo då.. det badades som aldrig förr..Som vanligt var jag lite återhållsam med det kALla vattnet! Men i kom jag, frammåt ett på natten men det är inte det som räknas..

Allt var sööveränt.. vädret, brudarna, maten och värdinnorna som lurat ut oss ska ha en extra elloge!

VÄl hemma igen så inser jag till min stora förvåning att myggen ätit lite här och var på mig.. Frun är inte hel längre.. det saknas en del av ögonbrynet.. snyggt!! några bitar av rumpan.. (utedass).. fotknölarna är misserabla och vaderna har också fått sig en omgång av mördar myggen..

I veckan har allt gått i en herrans fart.. mycke ska fixas och tiden springer om mig.. Hinner som vanligt inte med mig och nu ska allt göras i sista sekund.. som att byta däck på bilen.. nå ja.. kanske inte i sista sekund utan OOLagligt sent snarare men ändock ska dom bytas..

Nu till det tråkiga.. Min bästa bästa "roomis" ska flytta till annat jobb, kommer att bli sååå tomt. VI har lixom funnit varandra på ett för mig litet udda sätt.. vi har "tvingats" lära känna varandra och vi har hittat en underbar humor och berättar udda saker för varandra.. så det kommer att bli så skumt när hon inte är kvar..VI är lixom brutalt ärliga och lär av varandra!! Sakna sakna...redan!!

Nä nu ska jag lägga mig i dotterns säng eftersom dom kickat ut mig från min egen.. maken och dottern!!
KRamen!!

1 kommentar:

  1. Ja det var sååå himla mysigt!!! Kanske blir repris nästa år..... ;-)

    SvaraRadera