söndag 9 maj 2010

kan man inte jobba.. kan man planera för jobb ;)

Ja men en helg med den bonus dag är ju aldrig fel.. om man inte bara går omkring och irriterar sig på att man inte kan slita på som vanligt.. SJUKT!!

Därmed beslutade jag mig för att göra listor.. Jag hittade reda på kameran och gick runt tomten och fotade hela klabbet.. det ska grävas för plattsättning och det ska ... äcch!! jag har ialla fall tagit beslut att det får ta hela sommaren.. och det känns skönt.. Nu ska jag gå ut och slita med pappa... men han får nog ta de tyngsta grejorna.. blev övertygad om att nacken och axlarna behöver viiiiiila.. Nästa helg är det tjej-toka-helg och fyy så kul vi ska ha.. hoppas jag.. inte många detaljer är avslöjade än så kanske att jag är liiite nervös.. eller vad säger du Cissi? Kanske att svägerskan och Catarina kan ha några ruggit trevliga och spännande aktiviteter.. men tänk om dom har planerat en natt orientering med kontroller och vätskestationer.. Hm.. allt är möjligt och hur som haver.. Eh.. undra om dom har en tradition med "inkickning" så man får olika uppdrag som ska genomföras.. eller så har vi bara en trevlig helkväll tillsammans alla bruttor och tuttor!!
Lenge leve "girlis"!

Now.. work dax!! Aufwiedersen!

6 kommentarer:

  1. Hej gumman. tack för din kommentar på min blogg :). det blir värre för i morrnbitti är jag med på tv 4 haha fy fan, ja de ringde och ville komma och vad säger man?!Tack snälla du jag hör av mig. och klart vi måste ses snart. Isak längtar efter "Tieli" oxå ;). kram på er

    SvaraRadera
  2. Hehehe!! Ja vi brukar vara särskilt hårda mot öfolket...Så en viss nervositet kan vara nyttigt.

    ses till helgen.... Muhahaha!!

    SvaraRadera
  3. Ja du Hanna... jag har en lösning :-) Vi kan alltid ta det där med drickandet på allvar så som vissa vi känner ibland gör och då spelar det ingen roll vad vi ska göra... för vi kommer förmodlingen inte att klara av det då ;-)
    Kul att ni tittade in i röran!
    Kram
    Cissi

    SvaraRadera
  4. Hörde ryktas om ngn form av spanking-ritual med en handduk inblandad...tro vad det kan vara? Lite olustigt känns det nog....

    SvaraRadera
  5. O undra varför det gått omkring folk o skrämt upp alla BJÖRNAR runt Lidenskogarna????

    Hehehe...

    SvaraRadera
  6. Ja eller så kanske min alldeles egna svägerska är världens snällaste och bästa svägerska så hon kommer nog att vara jätte snäll.. (inga handdukar)... björnar är vi på Alnön vana ;)

    SvaraRadera