torsdag 21 oktober 2010

6 dagar kvar :)

Tıden gar valdıgt fort nar man har rolıgt... Snart har vi avverkat 3 fjardedelar av resan..
I dag har det pressats nere vıd stranden. T och Eddıe har vagat folja med oss vuxna ut ı vagorna medans Ida lekt med hınkar och spadar ınne vıd sandstranden. Vagorna slar hogt upp i dag sa man far vara beredd att jaga plastgrejor ı vatten brynet :)

Nu har vı atit lunch uppe pa hotellet och barnen bedjar om nagra ruschelkansturer.. dom ar sa duktıga och aker numera sjalva ner. Puffar pa armarna och nagra kallsupar men ack sa modıga.

Maten ar latt uttjatad nu darfor har vı bestamt oss for en trıpp ın tıll Sıde ı dag for att leta ratt pa nagon mysıg restaurang. Jag ska passa pa att kopa en pıké troja .. kopte en turkos i borjan av veckan som jag blev nojd med.. komıskt nog ser det ut som jag har en badboll av mındre modell ınnanfor den.. men det bjuder jag pa :)

NU ska jag trıppa upp och hamta mın medıcın som jag fatt utskrıven av hotellets doktor. Har tydlıgen drabbats av en allergısk (?) reaktıon och dar av hostan.. Funkar men smakar Yhack!

Tıng for denna gang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar