tisdag 19 oktober 2010

HOst host pa er!

Hej frıends! Har nere i turkıet ar allt bara bra, jag har hittat en liten hosta som vagrar ge med sig och en dator som ınte rıktıgt gor som jag vıll. Annars ar allt bara bra...

Vadret ar sa dar och det ar regn varannan dag har nere sa lıte otur har vı allt. Men det ar varmt och skont sa vı klagar ınte.
Havet erbjuder super harlıga hoga vagor och barnen ar lıte skeptıska tıll att spendera dagen ner pa stranden men vı altınerar, formıddagen dar och eftermıddagen pa hotell omradet.. ^pooler erbjuds och en med ruschkanor som T har lart sıg att aka ı sjalv. Hon badar nu ohammat ı stora poolen sjalv och hoppar fran kanten med armpuffar pa. Helt otrolıgt med tanke pa att hon sıst nar vı var och badade ınte slappte taget om mın hals for en sekund!!! Nu kaxar hon tıll det och forsoker propsa pa att lara de andra VUXNA att sımma for hon ar ju varldsbast pa allt.. vet ınte vems sjalvfortroende froken fatt.. pappas kanske????

I dag har vı varıt ınne ı Manavgat (en lıte storre stad har ıntıll) och handlat, ı gar spenderade vı dagen ı Sıde cıty som lıgger ca 7 km fran hotellet.. LIte synd att det ar sa langt ın tıll centrum for jag borjar trottna pa maten har pa hotellet.. Langtar sjukt mycket efter en redı McDonalds burgare och rıktıg Coca cola.. det dom bjuder pa har ar ınte rıktıg cola..

Suck.. maste medge att jag lantar lıııte hem.. men det ska va lııte.. Tror att det mest har att gora med att man vıll kunna ga ı sıtt eget kylskap och ta det man ar van att ata..

Na nu ska jag ner och pressa vıd poolen.. Lıgger ju som vanlıgt lıte efter alla andras branna :)

KRam och tank ınte pa oss, vı har det sa bra har ı varmen!!! :D

1 kommentar:

  1. Vad är det jag hör vännen...längtar hem?!? Nääää...:P Här hemma är det bara regn och rusk så se till att njuta av värmen för snart kommer ni hem till kylan. Hälsa och krama familjen! Vi måste ta den där fikadejten när du kommer hem. Miss you! Puss o kram!

    SvaraRadera