onsdag 3 februari 2010

Stopp...

Sätta ner foten och halka om kring på klacken en stund innan man ger vika för tyngden och faller...
Japp precis så funkar jag här hemma just nu!
I kväll hade L många planer.. Planer som efter ett pass på badhuset för min del inte kändes nog lockande.. Så NEJ ! jag satte ner foten och ramlade ner här i soffan och påbörjade kvällens inlägg ;)

I helgen får vi stoooor främmande av självaste fjällkungen! Ska bli underbart att återse karl, det var trots allt inte såååå länge sedan men det är rätt mysigt att ta en fika i hop och surra skit!

I helgen ska även dagens islagda pysslor återupptas och ett nytt försök att återskapa ordning efter kaoset här hemma.. Vi ska ju bygga klart den lilla "lådvägg" som ska dölja vattenmätaren och proppskåpet. På Lådan ska sedan Tillan få sina egna klädhängare och på proppskåpet kommer det att griffelfärgas och nyckelhängas..
Så det blir lite piller och spackling och målning.. ska bli kul! MEn inte i kväll ;)

Har fått en massa vårkänslor.. eller igentligen inte!! Men jag har fått ett sug efter att byta gardiner, kuddfodral och en massa andra små grux..!!
HAr hittat dessa på nätet.. en är om jag inte mins det från MIO och den andra hittade jag inte tillbaka till.. hittade dessa igår och sparade ner dem.. men nu minns jag alltså inte vart jag hittat dem!! BRa jobbat!! Det löste ju det hela.. nu vet jag ju ialla fall inte vart jag ska söka för att få tag i dessa kuddar..
Men jag kan ju visa dem för er och ja..




Nä ni.. nu ska jag gå och lägga huvudet på min gamla vanliga kudde, med mitt gamla kuddfodral och med min underbara man! Han lär inte gå i säng samtidigt men vi delar vanligtvis säng ;)

KRam kram och tack vänner för att ni följde med mig på träningen ikväll! Kul att hinna träffas under något nyttigt i stället för en fika .. som för mig oftast innebär ett kilo på vågen.. eh.. magen ;) Kram!

2 kommentarer:

  1. Du har fått en Award av mig.. kolla in utmaningen i min blogg!

    SvaraRadera
  2. Tack själv. Det var superkul. Hoppas vi kör en repris nästa vecka :)

    Jenny S

    SvaraRadera