torsdag 9 februari 2012

tidddellllliiiitiiii...

Stäääääädat häcken av mig idag.. dammsugit.. torkat golven ( PÅ KNÄ... armhävningsrörelser..shit så jobbigt det var ;).. torkat damm, rengjort bakom spisen (ÄÄÄÄckligt!!) dragit fram kyl och frys, låtit en gigantiskt stor spindel byta lya från utrymmet bakom frysen till en enrummare i dammsugaren ;) iiiiii fick bita mig i läppen för att inte skrika rakt ut.. herr spindel var i kroppen som en femkrona.. skruvat ihop soffan efter att först ha skruvat isär den.. (varför? jo för att se om det gick att bygga in vår kolosalt stora fotölj med soffan och divanen.. det gick men blev konstigt i möbleringen så jag fick göra allt ogjort igen...)

När jag var klar med städningen så hade C vaknat och T hämtats från förskolan.. så då syntes det inte ens att jag städat HELA dagen.. tacksam uppgift att gå hemma ?!?!

Men i det stora hela är jag stolt över min dagsprestation.. tänkte att jag skulle ha tränat idag men så knarrar halsen lite så jag står över och tar mig en lördagsträning istället!!
Funderar på en skidtur med barnen innan första kalaset för helgen går av stapeln.. får se hur det blir med det!?

Tingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar