tisdag 26 januari 2010

tråkig, värdelös, fantasilös...

Kan inte känna mig mer omotiverad.. allt känns lixom lite trist! Jag har ingen ork till att göra ngt.. jag vill endast ha allt klart! Så det blir mest till att fixa och dona hemmavid! Tvättstugan ser ut att bli över förväntan, ska bli ett lyft för mitt psyke när den rackans helvetes hålan blir klar!
Under tiden som mattläggarn har jobbat så har jag flitigt besökt massa bloggar och inredningssidor.. Har fått många bra ideér men inga som jag lyckats omvandla..Mina egna har i slutendan fått duga!

I söndags var jag på IKEA och inhandlade massor av inredning till tvättstugan... några hatthyllor och några skohyllor till diverse ställen..
Hela kalaset gick på 4123 kr.. då Frun har tappat bort inloggningskortet till vår internetbank (!!) så var det liiite kris då både makens och mitt kort var snustorrt/lättare än vinden..tomt!! Så jag tog ur krisburken.. skrynkliga 20:or.. Japp!
Nöjd kassörska, nja?! lätt irriterad och hon hade fullt schå att hålla ordning på 200 stycken :)
Men Å så snyggt det blev där ute.. nästan allt är klart! Maken har jobbat på ikväll så ja, jag är nöjd ;)

Hallen har även den lyckats lyftas och mja..kurr kurr så snyggt det blev i min hall!!

appro på Mja..kiss kiss.. svängde runt ett hörn i vår byggnad på jobbet, en kille kilar ut från en dörr snett bakom mig och gör ett kiss kiss ljud åt mig.. Hade sån lust att vända mig och och göra ett utfall och fräsa.. likt en irriterad katthona! Undrar hur han hade reagerat då? :)

Nä ni.. trötter ska kasta lockarna på kudden!

KRam och gonatt!!

bilder kommer.. 80-talsfest, hall, tvättstuga och förrådet!!

1 kommentar: