söndag 14 mars 2010

taolett insidenter!!



jag har en del helt underbara vänner..
OCh vissa går som jag in på toan med ett gäng tidningar och känner att man "unnar" sig lite kvalitets tid med sig själv..
OCh sen har vi andra som har en ruskig fart och är ute igen på ett litet kick!
Själv tar jag med mig en kopia av toaringen intatuerad i rumpan efter mina besökt!!!
Många av mina vänner tycker att det är obekvämt att 2:a borta.. (även jag!!)
I somras var jag på en mässa med enbart bajamaja som alternativ till lyxtoalett..
Illa tvingad går jag motigt in och gör det jag ska.. har sett ut fyra som står lite enskilt till och det är inga andra nödiga människor i närheten.. Så skönt.. här kan man göra det man ska utan att känna att onödiga och nödiga ljud kommer ut...
Hm.. så mitt i action hör jag att två av de andra dörrarna öppnas och stängs, åH..
Men så kommer *skratt två igen kännande ljud av pruttar och plask ( ja jag vet att det är äckligt) och jag inser att -Aha.. jag låter som alla andra, alla andra låter som mig..
Så kom jag faktiskt över mina pruttbesvär! ;)

Men sen har jag två vänner som lyckats med några andra lärorika bragder..
Nr Ett.. låt oss kalla honom för The Cleaner..
Han jobbade på ett hotell som säsongare och var inne på ett av rummen och städade, kände att han helt plötsligt blir akut nödig.. Han bedömer att han INTE tar sig någonstans utan får med nervpirr för att bli påkommen låna toaletten på rummet.
Han sätter sig ner och hinner inte mer än göra det innan eldgivningen började.
Efter första sekundrarna så känner han hur det börjar dra i halslinningen.. han rättar till kragen på piké tröjan och ...
Ajdå.. det han släppt ut har av misstag lagt sig i en klump i den påsliknade ficka som bildats när han satt sig på toan.. tröjan har alltså lagt sig på ringen och han har satt sig på den..
Facit är alltså att han har samlat allt som man absolut inte vill samla i baksidan av pikén..Hur gör man nu.. skakar av det mesta.. JA.. men sen då? Det är en piké och därmed inte direkt spimpel att riva sönder så det är ju inte ett alternativ..OCh NÄR man har löst problemet med tröjan, vad har man då på sig när man går från det rum man har städat? .. Ja hur hade ni gjort! Jag har efter denna historia en noja att se till att tröjan inte finns i närheten av min rumpa ;)

Nästa vän, också en kille som vi kan kalla Trollkarlen ;)
Han har fått sig en kort sovmorgon och mamman till deras barn har fått chansen att gå och sova en sväng då hon varit vaken sedan yngsten vaknat vid halv 5... Barnen leker och han väljer att gå på toan, han tar med sig yngsten och han fortsätter glatt att leka med diverse shampoo flaskor och annat som man har på toan.. den äldre springer ute i vardagsrummet.. han försöker klä sig inför ett stundande besök..
Han har med omsorg valt ut kläderna, en tischa med ett tryck med pappans favvo rock grupp( kan inte skriva vilken grupp, då jag är osäker på om pappan vill att vi ska veta vem han är..)Lill killen har fått fram ett coolt nitbälte att matcha sin outfit med.. och ja som ni förstår så tar det lite tid och krävs några försök innan kläderna börjar hitta rätt plats på kroppen när man är en meter hög.. ;)
Pappan sitter i godanro och njuter av att ha lyckats fått en lucka för bajsning *skrattar..
Så känner han sig klar och sträcker ut sin hand.. trevar efter toarullen.. trevar.. TREVAR.. släpper tidingen med blickan och konstaterar bestört att det INTE FINNS nån toarulle.. Lillkillen med klädproblemet får försökta hjälpa sin far.. pappan ropar och ger en beskrivning på vart toapapperet kan tänkas finnas.. Varpå pojken ropar tillbaka att det inte finns ngt.. Pappan bestämer sig för att ta upp minsta pojken och med fortsatt fixerad nittiogradig fällknivslutning..Det fanns papper men pojken med tischan halvvägs över huvudet och med nitbältet genom första hällan stod fortfarande kvar mitt på golvet och har gett blanka f.. i att söka.. Så skönt när pappan beskriver hur han med framåtlutad kropp försökt att INTE låta skinkorna mötas. Han ville inte att det skulle bli så kladdigt!! YJÄCK!!


SKIT KUL!!

1 kommentar: