torsdag 18 mars 2010

Tidstjuven har varit framme IGEN..

Hm.. det saknas massa dagar i denna vecka.. dom fanns där.. nu är dom borta!
tror ni att man kan få göra en anmälan på detta?

Kanske kan ta ut det på försäkringen?

Hm..
ska baka matbröd, trodde jag..
ska jobba.. övertid på lördag, tydligen..
packa borde vi göra.. en vecka i fjällen..
Skulle behöva tvätta, trillskas med tack korten.. Ja jag vet och nej dom har INTE kommit i väg än!!!!
Leta reda på slalomhjälm, pjäxor, skidor, längskidutrustning?? Ga.. pjäxorna krackelerade ju i fjol vilket innebär att dom inte är funktionsdugliga.. ny? inte med vår rådande ekonomi!!
Svart på en kvart är i alla fall återfunnen..
Vilken jacka ska man plocka med sig??
Handla på lördag morgon, stressa till jobbet, låta mormor och morfar få spatsera på affärer med Lilla T så länge hon orkar sen får hon sitta med mig då pappan ska på AKTIEKLUBBS MÖTe, Ja jag vet det också.. att det inte rimmar nå vidare ;)

Så var det söndag.. slår vad om att det är opackat, ostädat, organiserat och allt annat som börjar på oooooo.. för det finns inte en chans att vi kommer att komma iväg i tid..
MEN vad gör väl det då det är semester!!! OCh dessutom inte nog med att jag ska få spendera tid med mina älskade vänner.. jag ska få återse min underbaraste fjäll fjälla!! Sara och barnen ... håller tummarna för att hon kan ta sig loss och komma neröver för en dag i backen med oss!!

KRam och ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar