torsdag 23 juni 2011

Midsommar..

Ja så var det midsommar i år igen.. jaha.. och vädret.. som i fjol.. alltså regn igen ;)
Men hua, sån optimist.. eller hur?
I morgon ska vi äta sill, potatis, jordgubbar.. glömt att köpa.. tror ni det finns några kvar i morgon förmiddag??
Sen ska vi dansa runt midsommarstången i sol som regn.. tamef-n?! Därefter ska vi till andra sidan havet, för att njuta av vänners sällskap och förhoppningsvis gooooood mat.. typ sill och potatis i olika former ;)
PÅ lördagen så ska vi sen stressa iväg upp till varma (förhoppningsvis) Vallsjön för ytterligare samliv i kombinerad form.. alltså inte kontrollerad form.. Utan i kombinerad form dvs, konstalationen av människor är enorm och varierande ;) Om vädret tillåter så ska vi spela traditionell brännboll uppe på berget, åka flotte på sjön och efter det torka våra fjädrar för att sedan sitta inne i en varm och mysig stuga och (jag hoppas på att få) spela lite kort och dricka lite gott rosé (med motta ;) och jag lovar att jag kommer att ta på mig nattningen med barnen.. för jag är tröttare än tröttast..
Nu ska jag planera för morgondagen och dagen efter det..

Jo just det ja.. vi var ju på loppis i dag.. inga direkta fynd men en liten grej fick vi med oss hem.. återkommer med det ;) fotar i morgon ;)

kram och GLAD MIDSOMMAR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar