fredag 23 september 2011

första.. OCH andra..

träninspasset är avklarat ;) så skönt och jag är väldigt impad av mig själv.. Latamasken kryper sakta undan för att bli ersatt med duracell!!
Igår vågade jag inte annat än följa med mina härliga grannar på backintervaller i en närliggande backe. Vanligtvis brukar det sluta upp ett flertal grannar men igår kväll blev det bara jag och tre till.. Skönt att få surra av sig, tror nog att A-M var lika trött i öronen som hon var i resten av kroppen.. Efter att varit hemma i några månader med föräldrapenning så blir man otroooooooligt social på kvällskvisten ;) så då gäller det att suga ut minsta lilla socialdagg som finns :) Risken med att träffa folk kvälls tid är väl att man skrämmer iväg dessa genom att surra hål i öron och huvud!! Snattran gick konstant på mig och stundvis så svarade hon inte på mina frågor utan stönade att få återkomma på nervägen ;) Är det något jag kan så är det att kombinera prat och in och ut andning.. det följs ju åt ;) ett ord på in och ett ord på utandning.. eller kanske snarare en mening ;)
Fyra svängar upp och ner blev det och det var så skönt så nu har jag bestämt att det var kicken i röven som jag behövde.. har redan bokat upp nästa veckas backsocialaktivitet..måndag och torsdag..Sen tänkte jag (men det beror på hur lille man sover.. ) kliva upp på morgonen och traska iväg på en springtur..(springer när andan faller in och det brukar vara efter si så där trehundra meter och springer tills det är tre hundra meter kvar.. (Sjukt lång och trist/seg/djävulskt seg uppförsbacke) Man ska ju inte DÖ på kuppen.. tanken är ju att man ska bli friskare..
Men, för det finns ju ett stort MEEeeeeen.. Heeeesten måste ju äta när ho kommer tebax.. Vanliga heeeestar äter havre, fibrer och dricker vatten.. den här scchhhhnneeeeeeela heeeesten äter vanligtvis dock inte dessa nyttiga produkter men i dag så fixade hon det.. nötterna stod för fibrerna och chokladen för...eh... kort och gott, en snickers var jag helt klart värd!!

Målet för idag.. lägga in alla kontakter igen.. Suck.. IGEEEeeen!! HAtar det där med nya telefoner.. så, aufwiedersehen alla hopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar