måndag 4 april 2011

välja program..

sitter i soffan och tjurar.. Tydligen är jag inte den enda på gatan som sitter och tjurar av samma anledning. Har hört att grannmamman ligger i hårt för att få ut deras tvåa.. Jag har gett upp så han får komma när han kommer..

PÅ tv just nu.. en unge i minuten.. känner inte att det är så underhållande just nu, vet inte varför ;)
Trinny och Susannah på tv:4 + är rätt underhållande men jag vet inte om jag skulle vilja möta dessa två taffsande och framfusigt ärliga kvinnor på stan. Även om dom skulle förädla mitt utseende och hitta genvägar som skulle framhäva, eller dölja eller .. ja.. hm..

Min svärmor tror inte att lillebror ska komma nu inom kort.. för mina läppar har inte svullit upp *Skratt.. det ska dom enligt henne och då vet man att bäbisen är påväg..
Ska bli spännande och se om man nu denna gång skulle få sig ett par siliconläppar eller om det blir som förra gången att dom behåller sin form och storlek .. hahaha..

Men eftersom mina läppar nu är normala och inte känns sexigt uppsvällda (fniss) så kan jag nog lugnt lägga mig i sängen och hoppas på att få sova hela natten..gonatt vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar