lördag 26 december 2009

Arg arg jätte arg som en ..

SÅå förbenat arg!! Jag fick äntligen fingrarna ur och satte in kort i tidningen sedan vigseln.. Jag LOVAde vår underbara fotograf att jag skulle sätta hennes namn som fotograf i annonsen.. det är ju trots allt hennes varumärke.. Ja och det var jag jätte noga med.. Tror ni att jag höll på att få dååån dimpen när jag får blanskan slängd under näsan på självaste julaftonen och det står att vårt foto är PRIVAT!! mycket snyggt!! Skäms så jag blir blek som ett liiik!
Dessutom så kom jag på att jag skulle meddela henne när jag satte in det.. tror iof att den lilla glömda grejen är förlåtlig men att uppge hennes fantastiska arbete som vårat eget.. ja det är ju mindre sjyst!! Hm.. taskigt.. tror jag mejlar henne och förklarar!

Julen har flytit på och klapparna har inte varit få..
Jag har lyckats varit snäll så jag slapp utvisas för gnäll..

Gav min mor ett armband, min far en tröja, min man en doft och en rakapparat, min dotter fick sig lego, cd-spelare, barbiekläder, och .. kommer inte ihåg. Jag fick en verktygsmanick.. en som kan fräsa spår, gravera i sliver/glas/trä/mm... ja ett multiverktyg men för pyssel kan man sammafatta makens påhitt.... JAg fick även en ögonkräm, kroppslotion av finare slag av mamma och en massagegrej från min svåger! Vi tillsammans fick två fina facklor och ett presentkort på MEdia Markt.. MEd presentkortet på fickan så begav vi oss till Birsta i förmiddags..skulle köpa oss en cd-spelar till sovrummet.. slut! Fick därmed spendera pengar på vår julklapp.. vi fick pengar när vi gifte oss av alla vänner och dessa la vi till och nu har vi en NY kamera.. äntligen!!

Nu hinner jag inte mer.. återkommer.. Har små roliga saker att återberätta och ja.. på återseende!

1 kommentar:

  1. Ring tidningen o be om en rättelse. Har du angivit fotograf så ska ju tidningen skriva det....

    Kramar

    Jenny

    SvaraRadera