lördag 5 december 2009

Mästare på att..

..tappa tiden.. Jag skulle hinna sååå mycket i dag, nu är dagen över och det börjar nalkas natt.. Hunnit hämta hem lillan, varit på dop, ätit middag hos världens bästa grannar och jo ni.. det mesta sprack men jag har i alla fall haft trevlig hela dagen.. Nu har jag snabbat hem för att hämta mina natt-nödvändiga-prylar för att sova över nere i backen!!
Tack för det!
Tro ett eller ej, men jag är ynkligt rädd för fula gubbar, mördare, spöken och demoner.. you name it!! Alltså när jag är ensam hemma.. hatar att vara ensam hemma på kvällen och än värre är det att sova själv!! Och som vissa av er vet är min fantasi mer eller mindre ett uppslagsverk för kommande trillerfilmer.. Fantasi utan dess like.. alla miljöer och alla sekvenser kan för mig bli början på en lååååång fantasi och ja, känslointryck, lukter och syner finns i det oändliga och allt blir tvärt till verklighet.. Ja om jag kunde skriva så skulle jag tveklöst bli framgångsrik författare.. drama eller trillers.. Dock inte deckardrottning då min hjärna inte inhyser smarta schackdrag osv..
Nu ska jag packa allt i bilen och bege mig ner till älskade vänner för att få en trygg natts sömn.. kan behövas då jag ser ut som en tonåring som valt vägen mot nån slags punkig trend.. svarta ringar under ögonen kan lätt förväxlas med runnen mascara.. i mitt fall- tröttens symbolik!
MEn jag är ju lyckligt trött så det är väl bara att försöka se det possitivt!!

Nu drar jag på pyjamasparty hos K och Pappa P... sov gott alla goa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar