fredag 4 december 2009

Skrattat gott!

Jag kikade in hos Markus och jiiiissess så härligt morgon skratt jag fick mig.. FÖr att återberätta så handlade det om en cykel, en man och en glashal kullerstensbeläggning... ja för att inte glömma en publik!! Gå in på www.neanderthal.blogg.se.. HAde jag varit där hade jag INTE slutat skratta än i dag! Bara älskar den sortens tabbar .. kan bara inte rå för det!! tjhiiihii!

I går hade vi julfest på jobbet.. ja precis, kan bara bli en typ av fest på en torsdag med en blandning av kvinnor.. och en handfull samling karlar.. Ingen fest alls.. Dessutom fanns ett liveband som spelade, bra men kanske inte direkt någon hit musik.. Dansband för heeeela slanten!! Men trevligt var det och när vi, en knapp skolklass skulle gå hem så var vi helt plötsligt inlåsta på kontoret..Fattar ni hinten, uträknat att vi skulle börja jobba?! Med en mini sitt strejk och ett och annat samtal fick vi som vi ville och det innebar att självaste "stor" chefen fick packa sig i bilen och hjälpa oss ut! Ja det är inte lätt att vara chef!!?

Nu sitter jag och väntar på min älskade översovda man som har en del problem med att inse att morgonen börjar när klockan ringer och att man inte tjänar ett dyft på att ligga in i det sista... han är liiiika trött i alla fall!!
Så jag får helt sonika ta ut min friskvårdstimme nu på morgonen och ja jobba liiite längre än planerat!

Listan för i dag!
Handla dopgåva till lilla E
köpa ansiktskräm
köpa tyg till trasdocksmonster.. önskemål från lilla fröken!
Städa, tvätta
handla fredagsmysmat!
Mysa framför godispåsen, vinglaset och sista filmen i Johan Falk serien!
Kan bli en bra dag!

Ha en kanonbra dag och sen kan vi njuta av Helgen!!!

1 kommentar:

  1. StorstadsKolibrin4 december 2009 kl. 09:38

    Men jag är ju döpt redan ;) jag behöver ingen dopgåva. Av nån anledning blir jag väldigt full i skratt när jag tänker på dopgåvor ;) K R A M

    SvaraRadera