tisdag 15 december 2009

längtar.. saknar... önskar...

Att jag hade tid att träffa samtliga av mina vänner.. att jag hann med att ringa till alla er som är sååå duktiga att höra av er.. jo jag är ju inte sääääämst men inte så bra på det heller.. inte som jag hade önskat!
Att jag längtar efter bästa Drottningen av fjällvärlden, min stockholms brutta, mina underbara familjemedlemmar på diverse fronter och framför allt min bortglömda GBC!!
Jag saknar min mormor, min morfar, min farmor och min UNgdom!!
Jag är snart i medelåldern har jag räknat ut! Uscha!!
Önskar att jag var en framgångsrik Working mum.. att jag var en av dem som just nu satt och drömde inför ett nytt jobb, bra lön och en arbetsgivare som hade någorlunda förnuftig tankegång när det gäller sin arbetskraft.. Nu har jag inte det privilegiet.. men hörrni jag har ett jobb som jag trivs på, vissa saker kan förbättras iof men jag mår inte dåligt i dag av att gå till arbetet...
Jag har mina vänner, jag har min familj, jag älskar min dotter, min man, alla mina nära och kära.. Jag har hjärna, hjärta, kropp av normal klass, grått hår-ändock hår, middagar av bästa kvalité och en skön säng att sova i... tänker för övrigt utnyttja den stackar inom mycket få korta minuter..
Livet är underbart!

Kram och ha en mysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar