onsdag 21 oktober 2009

Dator helvete!!!

Hade jag varit en känd bloggare hade jag förmodligen fått mig några sponsor erbjudanden i dag.. för jag är beredd att kasta min MIN dator åt björne i Kalkstenshawaii skogarna.. Den tar inte till sig internetet.. dvs jag kommer inte ut på nätet så jag är beroende av Ls arbetsdator som jag är helt vilsen i och känner typ inte igen mig ens när jag står på min egen bakgård.. någon som förstod vad jag menade. Hittar inte word, hittar inte program som jag kan laborera med bilder och jag kan def. inte ladda upp bilder för att lägga in här!

Det är sååå trist på jobbet nu.. allt bara eskalerar och det känns som man AAAldrig hinner ikapp sina uppsatta mål.. man snavar alltid en halvmeter eller som i dag en halv KILOMEter innan målsnöret! Det är så otillfredställande att aldrig känna sig själv nöjd bara för att man tror att det är andra som inte kommer att bli nöjda! Huudsaken ska väl vara att man själv är nöjd.. faan det är inte något arbete med hög lön och det tråkiga är att det känns heeeelt värdelöst at gå till jobbet när man aldrig hinner med att göra nånting annat än knappa in nya ärenden på burken.. man hinner aldrig gå igenom mail, maila någon utanför arbetsplatsen, delge sina kollegor det man gjort under helgen.. robot ROOOOBOT robbbbbboooooot det är så det känns JUST nu.. för några månader sedan tyckte jag att jag trivdes med mina utmaningar på skärmen.. nu känner jag bara för att utbilda mig till typ snickare, nagelterapefte, frisör, konstnär eller ja just det ja.. det jag har tjatat om hela dagen.. att jag ska öppna eget!
Ja nu ska jag bara fixa mig en plan!! Jag ska bara planera, planera och planera.. förmodligen kommer jag inte att skrida till verket men ju mer jag planerar desto närmare kommer jag!


Nä ni nu ska jag självklart lägga de blå på GREYS och sen ska jag slänga mig på kudden och lägga igen dom för dagen!

KRam på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar