torsdag 29 oktober 2009

Sockervadd!!


Jag är en sockerstinn råtta med kola mellan tänderna! Inte alls nyttigt men ack sååå gott!!

Borde börja med min årliga avsockring .. kommer att drabbas av depression och huvudvärk!! Allvarlig sådan! Men jag brukar hålla ut när jag väl börjat! Men lugn.. jag kommer inte att börja nu! Är alldeles för stressad och "förbrukad" för tillfället!



Vi har fått tag i en utomordentligt bra hantverkare.. nog för att det är en som vi känner men det är ändå lika irriterande att vänta på någon som inte kommer.. vi kan inte gå vidare med garaget om inte elektrikern kommer.. och han verkar inte komma.. Problemmet är att vi har fått erbjudande om att få arbetshjälp med byggandet.. så skynda dig hit lille el-kille!
Jag längtar till Jul.. har varit på affärn och har fluktat lite på grilanger och kulor.. funderar på julklappar och vad som kan tänkas vara en bra grej att tipsa tomten om!
Jag och L har kommit överrens om att vi ska köpa ngt till hemmet! Funderingar kring en platttv till sovrummet, en mini stereo till sovrummet även den.. vi har ju tidigare lyssnat på ljudböcker men det var länge sedan nu men det är ändå något som vi skulle vilja unna oss.. men just nu sitter plånboken rätt fast kilad i skruvstädet.. hååårt!
Å de är alltid lika intressant att inse att Shit!! snart är julen här, och samma visa som i fjol! Ingen susning om vad man ska köpa och ingen sparinsats inför dessa inköp!! Kommer ni i håg huuur lång januari var?ÄR!!
Jag har pratat med min duniga vän i söder och det glädjer mig att du mår bra och att livet lättat lite ;) Kram på dig!
Är lite sur! ÄR på kreativa krigsstigen! HAr aldrig tid att få utlopp för mina ideer.. har sååå många!! Hittade en mysig blogg i dag ... se ny länk.. många av "mina" ideer är förverkligade där.. så det är därför jag är sååå sur! Hon har tid och ork att genomföra dom!! Jag är väl kanske lite avundsjuk kanske!?!?
Med det säger jag Katjiiing!




1 kommentar: