söndag 11 oktober 2009

Ytterligare en sommar har somnat...

Nu är det höst.. på riktigt! Kylan biter i kinderna om än dock att denna dag varit ganska frisk med någorlunda varm, vi har i möjligaste mån lyckats vara ute och höststäda..men familjen opptimist är lååångt i från färdiga.. trädgårdsmöbler ska ställas undan och vattenslang ska tydligen rullas in och tömmas på vatten.. säkerligen ska det göras massa fler viktiga saker innan vi kan välkomna hösten på riktigt. Men vad vet jag, det är ju faktiskt min första höst städning, på riktigt!

I dag har jag mått rätt skapligt, oroväckande hosta och "feber"ögon har dock länkats till min dotter och jag är ärligt sagt rätt nervös för att det kommer att innebära att fröken kräver en förälder hemma i morgon.. L har tyvärr inte möjlighet och det innebär att det blir jag som får vara hemma.. som om jag inte varit det tillräckligt!
Kommer att få lappsjuka om jag tvingas vara hemma en dag till!! Suck.. men det ser INTE ljust ut!

Vi har bild!! Mitt liv har återvänt! Tv:n är igång och det efter många om och men.. men nu är den med i matchen igen!!

OCh halllllllåååååå jag har lyckats säkerställa att det vankas 2.. TVÅ.. bröllop nästa sommar. Läääängtar redan!

SÅ kom igen, nån till som skulle kunna "offra" sig för min skull ;)

Nä nu ska fru Unander sätta sig i soffan med "lördagsgodispåsen" och kika på en film.. mmm.. har kommit in i ett riktigt stim!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar