måndag 12 oktober 2009

Ja men grattulerar.. nu fungerar min stackars Tv.. men tro för all del inte att teknikproblemen är över.. nä se ni nu jäklas vår dator.. tror att håret blivit kritans vit, ja vitare än det var innan .. omöjligt tänker ni, skit på er skrattar jag!! Jag kanske är fru Jultomte... ska kanske låta dem (lockarna) växa ut och därmed invigas i 50 klubben!!
Jag är för dom som inte känner mig så väl, helt vithårig... panik! Och jag är därmed en säker hårfärgs narkoman.. konsumeterar två förpackningar i månaden och börjar lessna på skiten! Suck! Men som vissa av er kanske förstår så vägrar jag erkänna mig grånuckig och envisas till min mans glädje att fortsätta färga "peruken".

I dag har jag och L varit ute och handlat eller försökt handla en lampa ovanför tv bordet.. DET finns inte EN ENDA som föll oss i smaken! No SHIT .. INte en enda, nja en eller en halv.. nej förresten det fanns INTE en enda och det känns liiiite tungt för det innebär att det kommer att vara mörkt i vardagsrummet i vinter med! Suck!

Nu släcker jag övriga nu befintliga lampor och säger suss gott!

Ska ni vaccinera er? Har inte en susning om hur VI ska göra och än mindre hur vi ska göra med sessan!

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag ska vaccinera mig, har egentligen inget intresse av att göra det men tänker ändå vaccinera mig för att minimera risken för de som inte kan vaccinera sig, men som verkligen behöver skyddet.

    Så min uppmaning är som följer:

    Var en god medmännniska, vaccinera er för att skydda dem som inte kan men verkligen behöver skyddet som ett vaccin ändå ger.

    Kramar

    SvaraRadera