onsdag 7 oktober 2009

Trisstessen har nått sitt klimax...

Ååå så rastlös och ändå så orkeslös.. skulle behöva sitta still.. men då huset liknar en knarkarkvart så kan jag inte få ro förns allt är i sin ordning..

Men ack så tråkigt det är att plocka.. och hur mycket jag än plockar så jäser tydligen högarna, sväller sig feta av pryttlar och makapärer..

Någon som är i behov av diverse telefon laddare.. har en uppsjö!!

Någon som känner att ett par slitna 43:or skulle sitta fint.. Hämta då ett gäng här, ty L har dille på sneakers.. nu är alla i ytterst dåligt skick och borde slängas men då det skulle innebära mer plats åt nya så kammoflerar vi detta behov av att köpa nya med att behålla de gamla.. Ekonomiskt men inte praktiskt! Törs.. inte göra mig av med de illa luktande och illa sittande schabraken.. Han kan ju som sagt få för sig att lägga ut några lappar för ett par nya..


Bättre att han spenderar dessa riksdaler på mig i stället. Btw han köpte mig en morgon gåva.. en otroligt fin som jag kände var klockren i samma sekund som jag öppnade asken!!





Ett silver smyke med berlocken Eternety och en berlock i form av ett T som i vår dotters namn. Eller kanske var det Trohet.. minns inte vad vi enades om ;)

(och om inte kära Elin noterat i hennes blogg att hon fått ett halsband från en Thomas Sabo så skulle jag inte ha haft en susning om vem han var.. nu fick jag briljera lite med att verka ha koll ;)




Nu ska jag ta och försöka få i mig en sallad eller dyligt.. är hungrig men vet inte på vad.. har små ätit godis hela dagen och hoppat över annat nyttigt! Är det inte Likt mig så säg!!

Tjao!

1 kommentar:

  1. Maria Mamma till två An8 oktober 2009 kl. 23:31

    Jätte fin gåva du fått, har också ett TS fasst ett långt. E kul att man kan byta ut, det blir som ett helt nytt smycke. Krya på dig FRUGAN=)

    SvaraRadera