fredag 9 oktober 2009

Min alldeles egna fotograf ;)

Inte den direkta sanningen men jag önskar att det vore så ;)
Under vår bröllopsdag hade vi med oss en och vacker fotograf som fotade oss under några timmar... hon har en studio i ett gammalt hus uppe på en höjd i Indal. En utsikt som är lite svårslagen med vyer från sovrumsfönster som inkluderar älvens liv och dalgången som nu ligger i höstens alla färger, mitt över, på andra sidan av dalgången skymtar ett stort och vackert vit hus med underliga och (för mig) ovanliga vinklar och vrår.. allt sammans kan bara sammanfattas i underbart vackert!

Fotografen heter Emmelie Åslin och har att döma av det lilla jag såg under dagen ett vältränat öga för vad som fångar ens intresse i bilder och hennes erfarenhet tycks vara lång och tillvara tagen på ett vältränat sätt.. Eller det är ialla fall den uppfattningen som jag fick. Till saken hör att fröken Ems nyligen gått ut gymnasie och trots sin unga ålder så känns hon sååå otroligt erfaren. Önskar denna grymma och underbara tjej det bästa i livet och jag lovar att jag kommer att lägga ut många fler bilder som hon tagit på oss under vår bästa dag hittills!!

Foto: Emmelie Åslin

Ett smakprov har hon dock skickat mig, på mig och min livliga dotter Thealie.
När vilda T såg bilden frågade hon direkt vart pappa var.. men kom sedan överrens med sig själv att det bara var vi två för pappa hade ju ändå inge hår.. Skratt!!

1 kommentar:

  1. Woooooh vilken underbar bild!!! : ) ...Det kommer GARANTERAT fler....ni gjorde SÅ bra ifrån er! Allihop! Puss finjänta! Ålskar din nya blogg! ; )

    SvaraRadera