torsdag 8 oktober 2009

OOnt i kroppen..

Har så ont i kroppen, förkyldningen verkar lägga sig men "feber"värken sitter i..
Jag som sett fram emot att få träffa alla goa på jobbet! Får helt enkelt vänta i alla fall en dag till!! Suck!! UTAN TV... ja vilken prövning ;)

SKulle behöva åka och handla men då jag är hemma för dagen känns det "fusk" att göra någonting annat än att hålla sig innomhus.. som om man skulle skolka typ!

Fick en vacker "tack"bukett av ägarinnan till Bloominghome i går, ja hennes (fortfarande bara! ;) sambo var förståss med som givare, undrar när dom ska få fingrarna ur och skrida fram. HOn skulle vara Såååååå vacker! Slår vad om att dom kör ett smyg bröllop! Men då det tagit si så där 5-10 år att hitta rätt hus för paret kommer det nog att ta si så där några antal år till från det att hon sagt ja tills att han får henne i klänningen! ;)

Insåg i går att jag plitat ner ett .se i stället för ett .com, inte undra på att vissa inte hittade mitt nya hem! Men välkomna! Kanske att man skulle bju på lite fika en dag som denna... Första morgonen med "frun i huset".

vänta....

Nu har här frukostats! Kaviar mackor, skinkamacka och en halv apelsin! Gudars så goda apelsinerna är nu!! Love IT!

Mina kära kollegor ringde och bad mig kika in trots att jag är dålig.. ty det väntade en levande present till mig, tydligen har dom problem med att hålla den vid liv.. tro vad det kan vara!
Men jag är inte i rätt kropp känns det som, jag har precis krypit ner under täcket och huttrar, huvudet har börja släppa på sitt järngrepp om huvudvärken.. Ska försöka få L att åka förbi och hämta presenten.. spännande!

trååååkigt...trååkigt...trååååkigt...trååkigt... Nu har jag sjukat färdigt..Någon med ett husmoderligt dunder knep för att skrämma förkyldningen väck?!

Det är sååå mycket jag skulle vilja göra just i dag.. och för att jag ska kunna göra såna saker måste jag först ha varit på jobbet, sen orka och till sist så skulle jag förmodligen inte gjort dom saker jag vill göra just i dag om jag varit på jobbet, för då hade jag nog varit urlakad på energi när jag väl kom hem!

Känner att nu ordbajsar jag hejdunderligt, ger upp och försöker sova en stund!

Tjing och på återseende!

Tråååkigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar