fredag 30 oktober 2009

Spontan middag ..

Alltid lika uppskattat att bli bjuden på en oplanerad fredagsmiddag... det innebär ju att jag inte behöver tänka på vad som skulle kunna tänkas vilja landa i min magsäck!
Så tack snällaste Kicki och Pappa Peter!
Sitter på deras övervåning och känner hur John blund har greppat tag i min arma kropp.. dags för hemfärden! Och det är på tiden för min käre make börjar vingla till lite på foten.. vin och långa arbetsdagar kan lätt få honom ;) urbalans om man säger så ;)

SÅ tack och god natt vänligaste grannar för alltid lika trevlig taco middag.. Går det att misslyckas med Tacos? Elin, vad säger du? Nääää ;)
Kram och god natt vänner!!

1 kommentar:

  1. Näää det går inte att misslyckas med tacos, allitd lika gott och alltid lika uppskattat (iallafall från min sida) :). själv är jag sliten och trött och håller på att bli dålig ;(. men jag hoppas jag är piggelin i morrn när det vankas nån knepig fågel hihi kramar

    SvaraRadera