torsdag 5 november 2009

ÅÅå...

Har precis kommit hem från en shopping runda.. köpt tuschpennor .. TACK lilla "blomman" .. du sparkade igång mig i dag! Är peppad och ska satsa på lite enkla saker som inte tar sååån tid! Så det blir att skissa på några barnmonster.. ;)
Jag ska måla mina bockar i helgen och sen lägga ut dem till försäljning!
Jiihoo.. så kul det skulle vara att skjuta igång ett litet sido projekt! Så nu får vi se!!

Jag inhandlade även några fler "ting".. vet inte om det är nödvändiga saker.. så som en svart halmbock, en klädhängare för baksidan av sovrumsdörren.. hehe.. på så sätt hjälper jag L med att bara stöka undan.. och mig själv med att ha ordentlig ordning ;)
Jag jagade reda på en tyrkisk peber till min älskling.. svårt att hitta må jag erkänna.. ingen på birsta city.. ingen på närliggande Coop och ingen på Ica Maxi.. men på Statoil på kalkstens Hawaii fanns det!! ;) Nu är han nöjd!!
Åå just det ja.. hittade två burkar med vita bönor.. inte stooora vita bönor (det är det enda som finns tycks det som..men i dag fyndade jag VAnliga böner till chili con carne) Lustigt problem..

I morgon ska vi ha mysfredag och det ser vi framemot hela familjen!! Ååå.. Meningen var att liten skulle vara hos mormor och morfar men jag tror att det lutar åt att hon stannar hemma och myser till det med oss i stället ;)

Tack Jenny!! JAg vet att du vet hur jag har känt det..

Nu ska jag se på mammas pojkar.. eller nej det får tydligen bli SOS Gute för vi får skumt nog inte in 4:an.. hm.. ser ut att bli en tvlös helg igen!!

ÅÅÅÅ vi hälsar VINTERN hjärtligt välkommen med tre starka Hej.. HEJ HEJ HEEEEJ!!

Med det sätter jag stopp för kvällens ordbajsandet... prutt!!

Sov sött och lev väl!
Katjing!!

1 kommentar:

  1. Skräm inte lilla prinsessan med hemska monster nu ;-)

    Trevlig helg
    Kramar
    Cissi

    SvaraRadera