torsdag 12 november 2009

Sy-fröken?

... skulle ha sett mig nu!
Jag har varit en sväng på stan innan jag åkte med mamma och T till min underbara vän Ilona.. Hon hade kvälls öppet och åååh.. visst slant det iväg några kronor där ute.. En ljuslyckta, ett glas ekollon... (tror jag att det är ;) och ett hjärta.. bilder kommer..
Kan ni inte vänta så finns det ju alltid smått och gott att vila ögonen på hos
http://www.bloominghome.se/
Köpte tyg på Ohlssons och var laddad som attan.. Väl hemma kunde jag inte hålla mig.. fram med maskinen.. Jag och symaskiner är inte några direkta lågoddsare.. VI kompar ALDRIG!!
Förutom i kväll då.. det gick verkligen bra och håll i hatten, nålen är hel, tråden gick INTE av och jag sydde Inte feeeel!
Sydde en OB-påse.. hihi.. och ett hjärta.. Julklappar klara.. !!


nu ska jag bara försöka plocka undan..det är det som är det svåååååra!
Pappas och mina bockar är under tillverkning.. Har dock lite problem med den vita då vi glömde att.. eller jag måste nog ta på mig det själv.. lacka alla kvistar så det blev inte såå bra.. MEn vi har några kvar så det ska inte vara några problem ;)
Ni som beställt kommer INTE att bli utan ;)



Nu ni.. ska tomtemor sova!

2 kommentarer:

  1. Åhhh va duktig du är!!! K R A M

    SvaraRadera
  2. Sicken pysslig fru du är då. Gillade verkligen hjärtat å påsen va fin den me.

    Kramiz

    SvaraRadera