måndag 2 november 2009

stripp

FIck ett mail i dag av en "gammal" klass kompis sedan Gymnasiet. Hon har tidigare målat och ställt ut och jag tror att sist jag såg henne eller hörde ngt om henne var då jag kom över lite info via FB om att hon hade en utställning.. tror att det var i Härnösand.. men jag är inte säker.. NU fick jag det där suget efter att vara kreativ igen.. har ju aldrig tid.. sist jag målade var till dig svanen.. men jag har massor av projekt som jag vill återuppta.. men ikväll hittade jag en ny idee.. tror att jag ska låna denna bild som underlag för nästa tavla.. kanske att man skulle får tid .. ta sig tid redan i helgen kanske... Phu.. sååå kul det skulle vara om man hann med det..

Iof så gjorde jag i ordning några höst/vinter planteringar i går.. super snyggt blev det så jag är nöjd! Fixade till två "pinn" knyten och satte lite ljung.. bilder kanske kommer om det är så att jag får till MIN dator!!

Sov gott..

Nä lite till... håller på att döööööö.. av värmeslag!!



Blir nog tvungen att köra en ofrivillig striptease i kväll.. Bha.. L har eldat sen han kom hem.. låt mig påpeka att det var över 26 grader nu i vardagsrummet.. Bahhhaa... får ppaaaaaaanic!! Plus att jag känner att jag blir ruskigt lätt retlig när kroppstempen höjs ofrivilligt!! Ghaa.. Så nu åker plagg efter plagg av!! Slänge ilskna blickar på min man som förnöjt ligger i sängen och flinar! Undra om det fanns någon baktanke.. Funderade på om det kanske var så och om det kanske för min egen skull skulle behålla kläderna på för att detta inte ska bli en "o"vana för honom.. hahah så att han inte använder detta knep mer än i nöööödfall.. Men jag lyckades inte hålla huvudet kallt nog.. om man uttrycker det så!




Skratt.. kanske att man skulle ta sig en smidig dans ner i sängen och tvär neka till att rumla runt ... :D det är ju trots allt lite föööör varmt! ÅÅh jag tror jag hittade en lösning genom detta ordbajsande :) om jag säger att det är för varmt för att ligga hett omslingrat så kommer detta med högsta säkerhet aldrig att bli en "o"vana ;)




Öppnar altandörren.. nu så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar