fredag 13 november 2009

Två hjärtan sitter nu i soffan.. det ena med ett glas rödvin och det andra med en skål med godis! mmm.. Liten somnade mitt i en mening.. på sant.. och ligger nu nerbäddad i sin hello Kitty säng!
Jag och symaskinen har haft oss en dust! Så nu är det snart färdig sytt!! Attans maskin j--vl!
Så ja.. två hjärtan hänger nu tillsammans.. två små som Liten med stora ögon och duktiga händer hjälpt sin mamma med.. Hon tyckte att det var jätte roligt att sitta på golvet med mig och hålla i tygbitarna..

I morgon är det övertids lördag.. Åh.. så trevligt helgnöje!
Ja och sen ska det inhandlas innertak till förrådet, vi fortsätter att bygga men med risk för att i värsta fall få riva.. allt för några decemeters felmåttning.. Ja anledningen är en missbedömning och missuppfattning, okunskap och ja.. Eh.. Det spelar ju inte så stor roll när vi nu ändå är där vi är.. riva eller ha tur att få köpa lös några kvadrat.. 24 för att vara exakt!

hörröni.. jag jäser.. inte som vissa tror.. tydligen hade jag skrivit på FB att jag planerade framtid.. det har då framkommit att vissa lustikurrar och önskelåtar fick det till att det juffsades under täcket och att magen därmed var på jäsning.. Nej nej.. inte såån jäsning utan sötdegsjäsning..
SÅ nu får jag passa mig.. annars vankas det motion på recept och avgiftning (socker)

Så med godisskål och coca cola jäser numera även samvetet! Sing a song and smile..
Enjoy!!

Natti.. och trevlig helg!
(Ska ni titta på Anna Anka eller Kalle Anka på jul?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar