söndag 8 november 2009

Söndag... end of the week

Jag har en känsla när jag vaknar på lördag ... med blandning av panik och njutning.. ååå två HEEEla lediga dagar.. nu ska vi hinna .. Eh.. MÅste hiiiiinna.. handla, montera ditt och datt, mysa, snickra klart dutt å dett..å.. Ja ni förstår..
På söndag är den änn starkare, å nu är det snart måndag.. måste slita sliiita hårt för att hinna med hela agendan!!
I dag skulle vi kliva upp och vara biiigga.. i morse klev vi upp och var tröööötta.. vad var då vitsen med att lämna liten till mormor och morfar? Vi skulle sätta igång med byggandet vid nio.. Oj vi ligger efter i schemat.. eh.. 10:02.. ja men en timme jobbar man väl igen.. Nästa helg!!

Så nu när vi sitter framför TV.n och myser så kan jag väl inte annat än låta mig njuta lite av frukosten och skjuta arbetet liiite frammåt.. Japp!!

Godisskålen är tom.. Det var inte jag..

Tack alla goa för trevliga kommentarer!

(ska kolla med pappa vad han har för pris på bockarna.. återkommer.. ;)

Farsdag.. vad sägs om en teckning? En teckning på en Fredd Perry mössa? Han vill ha en sådan, men jag vet inte vilken.. SÅ jag ritar en toppluva istället!!

Söndagsmyyyys på er!

1 kommentar:

  1. Kunde just tro att din pappa skulle ha nåt litet pyssel på lut...:) Fint blir det!

    Ja det är jättetrist med jobbet...jag jobbar som säljstöd idag, men annars så är det väl nåt administrativt jobb jag söker...vore schysst om du har öronen spetsade, alla kontakter är guld värda idag!

    Hoppas att du får en trevlig söndag!
    Imorgon är det måndag igen, för oss fattiga.

    SvaraRadera