tisdag 10 november 2009

I kväll är jag däckad! Tröttare än en tonåring vid halv sex på morgonen..

I kväll känner jag mig såå ynklig och feeeeebrig.. Ghahaaaa ... inte tid med nån sjukdoms historia ...Inte LUST med någon sjuklig diagnos..


Jag har hittat lite energi till att pyssla i alla fall ;)

Vickade ihop några ståltråds hjärtan som nu hänger i "silver fönstret" i vårt sovrum!

Appro på hjärtan.. Mitt lill Hjärta är sjuk. Hon hostar och hostar och hostar.. så med två klenisar i familjen känns framtiden lite förkyldig..














Nu har jag kollat priset på bockarna, kom inte ihåg vad vi tog förra året..Men pappa han hade koll.. fick dock lägga på några kronor för att förbättra lacken.. så jag bad pappa fixa ... såga till..fler och jag har dessutom hunnit måla några av dem vita och några svarta..

Jag har fått tag i massa mysiga julband och bland annat ett röd vitt rutit som är såå sött.. och några svarta, vävda och ja.. masssoooooooor... har kommit på fler mysiga juliga ideer.. så jag har det jag gör mellan isolering och isolering..

I morgon ska jag hem till en god vän och kika på hennes nya butik, hennes nya kök.. kanske spendera några korvören på något av hennes underbara inrednings piffare!

Även min dotter har varit på konstnärs kurs.. Titta nedan så ser ni hennes älskade kusiner och deras Pappa.. hihi.. Blev lite snopen när man kom på dagis och hittade en teckning med riktiga "gubbar" på.. nu går det fort ;)


Den första från vänster.. eh.. ja från vänster är Olivia, i mitten Kusin Agnes och stora killen är pappa Jörgen.. Såå duktigt.. Den upp och ned vända fågeln i vänstra övre hörnet.. den med fötterna i vädret.. den, den fågeln är tydligen MAMMA.. dvs Jag.. så smickrande.. död fågel.. ja.. Skata?



Nu ni.. ska jag söva ner min ynkliga kropp och hoppas att John Blund har några mirakel medusiner i sin nattväska!!



KRam och godnatt!!

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Vill beställa 3 st svarta, med olika band runt halsen :)

    Jenny S

    SvaraRadera